o blogowaniu slow kilka - jak sie zaczelo?

Do blogerek/blogerów:
Zastanawialiście się, co by było, gdybyście nie prowadzili bloga? Gdyby nikt Was na niego nie naprowadził, gdybyście sami nie postanowili spróbować? Ja się zastanawiałam. I doszłam do wniosku, że byłoby mi strasznie nudno, smutno i szaro. Pierwszego bloga założyłam (wiem, śmieszne) jak miałam 9 lat. Wtedy to było tylko:
- Mamo! Mogę usiąść do komputera? Muszę napisać na blogu.
Zachowywałam się tak profesjonalnie, że każda blogerka chciałaby taka być. Oczywiście chodzi tu głównie o czas. Miałam go tak dużo, że pisałam prawie codziennie. Niestety wtedy nie znałam czegoś takiego jak "promocja bloga" i liczyłam, że ktoś mnie w końcu odnajdzie. Śmieszna byłam. Do tego wygląd mojej strony dawał wiele do życzenia. Tak samo jakość zdjęć, które chyba były robione przysłowiowym "tosterem". Ogólnie na nic wielkiego nie liczyłam. Bloga czytali moi znajomi, czasem znalazły się jakieś 2 osoby więcej, które przez przypadek tu trafiły. Na początku pierwszej klasy gimnazjum (którą to klasę właśnie kończę) pożegnałam się z blogowaniem i zajęłam się "ważniejszymi sprawami" (a co może być ważniejsze od czytelników?!). Szybko jednak zatęskniłam i już w marcu, czyli około pół roku później, wróciłam. Do dzisiaj jakoś się trzymam i chcę rozwinąć tego bloga jak najbardziej się da.

A Wy jak zaczęliście swoją przygodę z blogosferą?



12 komentarzy:

  1. Świetny post :)! Masz dar pisania .A zdjęcia c u d n e.
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie pamiętam już jak to było u mnie na początku.. to było kilka lat temu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam podobnie tylko, że w wieku 12 lat :)
    Wtedy również pisałam codziennie, nie patrzyłam na tekst i zdjęcia. A teraz? Teraz to wszystko musi być idealne!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna historia :)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wyobrażam sobie mojego życia bez Blogowania! ;) Super fotki! :)
    Pozdrawiam.

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie wyobrażam sobie życia bez bloga ;)

    Zapraszam, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj lub skomentuj *.*
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Swoją przygodę z blogowaniem zaczęłam przez MovieStarPlanet. Wtedy założyłam o tej stronie bloga, który był też częściowo moim pamiętnikiem. Potem mi się znudziło, i założyłam bloga o sobie, który został szybko usunięty. Potem powstał kolejny mój blog - my-life-my-troubles.blogspot.com , który przetrwał do dziś. ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też odkąd pamiętam prowadzę blogi. co prawda nie od wieku 9 lat, bo wtedy jeszcze była era przed internetowa, ale odkąd tylko się dało zawsze coś tam prowadziłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też obserwuję

    wszystkoinic-bywampir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszego bloga prowadziłam w 6 klasie i po prostu brak słow hahahaha.... a teraz zaczęłam od nowa, bo stwierdziłam, czego nie spróbować skoro mogę i mam chęci? zapraszam do mnie
    masz piękny wygląd, strasznie mi się podoba:*

    OdpowiedzUsuń

- weryfikacja obrazkowa wyłączona
- obserwacja = obserwacja, jeżeli twój blog jest ciekawy (nie musi mieć wielu czytelników)


każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy!