kid's day


Dzień na trzecim miejscu najpiękniejszy w roku. 
1) Boże Narodzenie
2) Urodziny 
3) DZIEŃ DZIECKA!
Tak, to właśnie dziś. 1 czerwca. Dzień, w  którym wszystkie dzieci mają ułatwione życie i trochę więcej luzu. Myślałam, że ja jestem na tyle stara, że dostanę czekoladę i to będzie koniec moich wrażeń. Ale na szczęście rodzice bardzo pozytywnie mnie zaskoczyli. Bawiłam się świetnie przez cały weekend. Pierwszego dnia byłam z mamą na targach jakiś takich dziwnych, gdzie były ubrania, biżuteria, lalki dla dzieci, a nawet jedzenie. Wypiłyśmy dziwny sok z jabłka, pomarańczy, buraka i imbiru. Dziwne połączenie, ale przyznam, że bardzo mi smakowało:) Do tego, kochana mama, kupiła mi sukienkę od pani, która chyba nazywa się Michalska, bo taką nazwę nosi jej firma. Na koniec dnia jeszcze do KFC i dzień zaliczony. Drugiego dnia (dziś) byłam z rodzicami w lunaparku. Nie, wcale nie jestem na to za stara. Zjedliśmy frytki, watę cukrową i lody, a do tego mój tata trochę zaszalał i kupił mi okulary i bransoletkę :) 










| okulary: RayBan | sukienka: Michalska | bransoletka: stragan w Łodzi |

ps dziękuję rodzicom za te wspaniałe dwa dni 

15 komentarzy:

  1. Ładna sukienka :)
    Ja obserwuję i liczę na rewanż
    http://picture-and-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. FAJNA SUKIENKA ,MILO ZE MIALAS UDANE DNI ,OBSERWUJEMY DAJ ZNAC U MNIE ,BUZIAKI
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/jumpsuite.html

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczną masz tą sukieneczkę, sama bym taką ubrała z przyjemnosćią:) zapraszam w wolnej chwili do mnie:* Ps. obserwuję i polubiłam Cię na Fb będzie mi bardzo miło,jeśli Ty również to zrobisz:) wiem ,że brzmi to trochę "żulkowato", ale wczoraj założyłam dopiero.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe jak mnie polubiłaś na fb, jak nie mam fanpejdża:-)

      Usuń
  4. fajnie spędzony dzień, jesc mi sie zachciało jak zobaczyłam ten zestaw KFC ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. jej...jak widze jedzenie z KFC albo McDonald to od razu sie rozplywam ! ;)
    uwielbiam hel do gadania ;D

    Mogę liczyć na kliki w najnowszym poście?
    Proszę, to dla mnie bardzo ważne ;*
    Do wygrania post promocyjny ! ;)
    gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. quritto <3 my best food grom KFC:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzy komentarze pod rząd na temat KFC, musiałam Wam niezłego smaka narobić:)

      Usuń
  7. fajne foteczki ! ale ta sukienka mnie zauroczyła !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, dlatego wisi spokojnie w mojej szafie:)

      Usuń
  8. ładna sukienka;)
    mam prośbę, kliknęłabyś mi w linki http://woman-with-class.blogspot.com/2014/06/must-have-na-lato.html będę bardzo wdzięczna !:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sukienka
    Jesli tata kupilby mi taką bransoletkę to byłby to strzał w 10 haha
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuje z modnej polki,licze na rewanz
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/creme-de-la-cremeporto-rotondo-sardynia.html

    OdpowiedzUsuń
  11. mam podobne okulary:) www.karinnnka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- weryfikacja obrazkowa wyłączona
- obserwacja = obserwacja, jeżeli twój blog jest ciekawy (nie musi mieć wielu czytelników)


każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy!