outfits goals

*przepraszam osobę z komentarza, miałam napisać tydzień temu*

Hej wszystkim! Co u Was? Ja miałam ostatnio wyjątkowo pracowite tygodnie. To dlatego nie było mnie tak długo.
Dziś chciałabym pokazać Wam trochę mój styl. Można to nazwać wishlistą, ale tennis skirt już mam, a części z tych rzeczy na pewno nie kupię. W czerwcu jadę do Londynu i już planuję zakupy. Na pewno jelly sandals, może jakaś spódniczka z American Apparel, a reszta spontanicznie. Plus moim marzeniem są Adidasy Superstary:)



Jakie posty lubicie najbardziej? DIY, lifestyle, outfity, kosmetyczne, a może inspiracje? Piszcie w komentarzach!

27 komentarzy:

  1. Wszystkie outfity które tu pokazałaś w poście podobają mi się! Widocznie mamy ten sam gust! :)

    Blog Mel ->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie outfit goals, moim marzeniem też są Superstary!

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zestawy!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam czytać Lifestyle,DIY i CIY ;) Świetne zestawy !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe połączenia
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne rzeczy, sama chciałabym też te adidasy:)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Środkowe zestawienie najbardziej przypadło mi do gustu, aczkolwiek wszystkie stylizacje są bardzo interesujące! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zestawy - szczególnie 2. Podobne ubrania dostaniesz na choies i łatwo z nimi nawiązać współpracę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy zestaw bardzo mi się podoba! :)

    http://domiinique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. I really love your blog *O* And awesome outfits, I love the last one ^^

    I'm following you, I hope you can follow me back <3
    http://sleepy-deer.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zestawy! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne outfity ;)obserwuję i zapraszam do siebie ;)
    http://lilajanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Love this! ♥
    You are making me jealous, pretty!

    adoorablee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w 2 zestawie <3
    Obserwacja za obserwację?
    Jeżeli tak zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. poluje na takie czarne spodnie z dziurami na kolanach bo są mega :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne outfity, przyglądnęłam się Twojemu blogowi i pozostałym postom i muszę przyznać że jest on bardzo ciekawy! Dlatego go obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chyba najbardziej lubię DIY :)

    u mnie konkurs :)
    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Marzeniem są adidasy? Nie są drogie. Jaka ograniczona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może akurat nie mam na nie pieniędzy?

      Usuń
  19. Ja lubię wszystkie posty, jakie piszesz więc obojętnie, ale najbardziej chyba DIY bym zobaczyła :)

    Dziękuje za komentarz i zapraszam na nowy post xx
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zestawy poklikałam ci kochana . Proszę cię o pomoc.
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne outfity <3

    dziecie-kwiatu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- weryfikacja obrazkowa wyłączona
- obserwacja = obserwacja, jeżeli twój blog jest ciekawy (nie musi mieć wielu czytelników)


każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy!