my wishlist

Hejka!
Ostatnio zauważyłam, że bez przerwy chodzę w spodniach. Mam w prawdzie sukienki, ale wszystkie przestały mi się podobać. Aktualnie więc szukam czegoś innego niż dżinsy. Pora na sukienki i spódniczki! 

Popatrzyłam też przy okazji na inne ubrania, te jesienne. Robi się coraz chłodniej, więc warto zaopatrzyć się w dobrą kurtkę:)


Wszystkie rzeczy które wybrałam są proste. Lubię gładkie ubrania, które pasują do wszystkiego. Do tego dodaję ogrodniczki, muszę je w końcu kupić, są boskie!

 kurtka - lovelyshoes
 sukienka - lovelyshoes
 sukienka - h&m
spódniczka - h&m 
 spódniczka - sinsay
ogrodniczki - zara


Podobają Wam się ubrania? Co wy chciałybyście/chcielibyście mieć w swojej szafie?

12 komentarzy:

  1. spódniczkę z sinsaya też chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rrewelacyjna spódniczka z h&m-u :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ciuchy, wygląda na to, że mamy podobny gust, bo wszystkie rzeczy mi się MEGA podobają, ale ta pierwsza kurtka chyba najbardziej :)

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń
  4. ogrodniczki najlepsze maryś!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne ubrania ;)
    Co powiesz na wspolna obserwacje? ;)
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewidentnie spódniczka w kratkę, z "H&M"- jest moim fenomenem ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w tej kurteczce ;)
    Wybrałaś piękne ciuchy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się pierwsza kurtka i spódniczki :)

    http://roksana-and-nicola.blogspot.com <--- NOWY POST!
    Obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne ubrania. :)

    http://lifeeisfuun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne ciuszki *-* Sama chętnie kupiłabym nie jedną z tutaj wymienionych. :D
    Obserwujemy? Daj znać u mnie. http://upitaazyciem.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie te ubrania są ładne, i gdybym miała wybierać nie zdecydowałabym się..
    obserwuję...:)
    zapraszam do mnie : http://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/11/stay-with-me.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń

- weryfikacja obrazkowa wyłączona
- obserwacja = obserwacja, jeżeli twój blog jest ciekawy (nie musi mieć wielu czytelników)


każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy!