less is more

Dzisiaj wstałam wcześnie, od razu się ubrałam. Mam tak dużo energii, poszłabym gdzieś, ale niestety pada. Kiedy miałam taką wielką ochotę poleżeć w łóżku do dwunastej, wychodziło słońce, świeciło mi w oczy i trzeba było wstawać. A teraz, kiedy powinnam być leniem na kanapie, ja chcę robić wszystko. Głupio.

Ostatnio myślałam o blogu, co i jak zmienić, żeby było dużo lepiej. Ogólnie nie ma mojego super fotografa, przyjaciółki Zuzi. Muszę sobie radzić sama, ponieważ ona wyjechała na wakacje do Jarocina, swojego rodzinnego miasta. Ale zdałam sobie sprawę, że nie mogę przez całe wakacje nic nie robić, tylko się lenić, bo nie ma kto mi robić zdjęć.
 Może więc czas, abym sama wyruszyła na zdjęcia bardziej makro? A może powinnam dodawać więcej stylizacji, robionych samowyzwalaczem?

Dziś przyszedł czas na tą drugą opcję. Nie jest to zwykły strój, gdyż w dwóch trzecich <2/3> składa się z ubrań używanych. Tak, chodzę do lumpeksów, są tam często śliczne rzeczy. A ja, z moim wiecznym brakiem pieniędzy (mama kupuje mi tylko rzeczy, które są serio potrzebne) idealnie wpasowałam się w lumpeksowy klimat. 

Spodenki, z których jestem najbardziej dumna, zrobiłam tak na prawdę sama, to znaczy obcięłam okropne spodnie trzy czwarte, których nikt by w życiu nie kupił. Kosztowały tylko 2 złote. Do tego sweter, który był też w cenie dwóch złotych. Niby stylizacja bardzo codzienna, ale dla mnie w pewien sposób wyjątkowa. Mamy lato, a ja w swetrze? No tak, tylko u mnie od wczoraj bez przerwy pada :)





26 komentarzy:

  1. też często chodzę do lumpeksów i outletów, bo wolę np. za pięćdziesiąt zł mieć kilka ubrań, a nie jedną bluzkę ._.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne są te spodenki ;) Ja niestety w lumpeksach nigdy nic dla siebie nie widzę- chyba nie potrafię tam wyszukiwać rzeczy, zawsze tonę pomiędzy wieszakami i przepychającymi się osobami... a co najgorsze, nic to nie daje :D
    PS. Nie tylko u Ciebie, przez cały dzisiejszy dzień padało :p

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może akurat trafiałaś na takie pełne ludzi i bez ładnych ubrań. U mnie jest mało osób i zawsze się coś znajdzie, choć przyznam, że za pierwszym razem pół godziny chodziłam i szukałam z pustymi rękoma:)

      Usuń
  3. spodenki bardzo mi się podobają! udało Ci się :D
    ♡ zapraszam do mnie na konkurs z sammydress.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super spodenki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się, że posty ze stylizacjami to dobry pomysł. Chętnie zobaczę kilka oryginalnych ubrać z lumpeksów :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja :)

    http://284-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są te spodenki i w lumpeksach są czasami świetne ciuchy !
    Śliczny look

    Zapraszam do mnie
    http://klauuuudiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. tak tam naprawdę są świetne rzeczy a ty miałaś pomysł brawo <3
    + czy mogłabyś zajrzeć do mnie dopiero zaczynam . Gdyby było coś nie tak napisz mi w komentarzu na pewno to poprawię i zaobserwuję na stałe
    http://diffrentcholy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne spodenki :) w wolnej chwili zapraszam do siebie pozdrawiam :) http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. masz fajne spodenki :)
    obserwuję:*

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi się podoba, lubię takie kolory, a jak tanie to tylko lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz świetny styl, podoba mi się twoje ubranie a najbardziej spodenki! Powinnaś pisać te posty z stylizacjami, dobrze Ci idzie! :)
    angelika-memories.blogspot.com
    angelika-memories.blogspot.com
    angelika-memories.blogspot.com
    Obserwuję publ. mam nadzieję, że jak Ci się spodoba zaczniesz mnie również obserwować.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też uwielbiam lumpy, można tyle świetnych rzeczy znależć i to za niewielkie pieniążki :D

    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. love you shorts<3
    Maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne spodenki :)
    Zapraszam do komentowania i obserwowania ;) Dopiero zaczynam :)
    Na pewno się odwdzięczę ;)
    http://aalwaysbeyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja do lumpeksów nie chodzę ale słyszałam że są tam świetne rzeczy!
    http://blogmithmith.blogspot.com
    Zapraszam do mnie! Skomentujesz albo zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  17. oo to tak jak ja, na sh często są fajne ciuszki, ostatnio odwiedzam je coraz częściej :)

    pozdrawiam i zapraszam

    http://mochitou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie na szczęście jeszcze nie pada

    http://turnmybackndslamthedoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pasuje Ci ten sweter. U mnie w Łodzi też ostatnio wieczorami pada, a w dzień ładne słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń

- weryfikacja obrazkowa wyłączona
- obserwacja = obserwacja, jeżeli twój blog jest ciekawy (nie musi mieć wielu czytelników)


każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy!